رپورتاژ علائم زودیاک چینی بر اساس ماه تولد برای فنگ شویی نجومی

در چین باستان، مطالعات فنگ شویی عمیقاً با سایر روش های تائوئیستی مانند طالع بینی، چهره خوانی و طب چینی در هم تنیده بود. فنگ شویی و طالع بینی دو مورد از اولین اعمالی بودند که معمولاً حتی قبل از پزشکی به کار می رفتند، زیرا کمتر تهاجمی بودند. این دو از یک اقیانوس خرد می آیند و قرار است در کنار هم استفاده شوند. حتی در حال حاضر، تمرین‌کنندگان با تجربه فنگ شویی از طالع بینی به عنوان بخشی از تحلیل محیطی فنگ شویی استفاده می‌کنند. انرژی چی (انرژی نیروی حیات) فضای شما جدا از انرژی شخصی شما نیست، در حالی که به طور ذاتی به چی کیهان متصل است.

برخلاف علائم زودیاک غربی که به طور سنتی بر اساس ماه تولد شما تعیین می شوند، علائم زودیاک چینی مختص سال تولد شما هستند. زودیاک چینی (همچنین به عنوانshengxiaoشناخته می شود)، یک چرخه 12 ساله تکراری است که هر سال توسط یک حیوان و ویژگی های آن نشان داده می شود. در زیر یاد می گیرید که چگونه علامت زودیاک چینی خود را تعیین کنید، که می تواند به اطلاع رسانی گزینه های فنگ شویی شما، ارائه زمینه به ویژگی های شخصیتی و موارد دیگر کمک کند.

طالع بینی فنگ شویی

بسته به نوع تمرین فنگ شویی و ترجیح تمرین کننده، سیستم های طالع بینی متفاوتی وجود دارد که می توانند در ارتباط با فنگ شویی مورد استفاده قرار گیرند. تغییرات اصلی در طالع بینی شامل چهار ستون (همچنین به عنوانBaZiشناخته می شود)، هشت عمارت، و نه ستاره. این روش‌ها همگی از سال تولد یک فرد به عنوان نقطه شروع استفاده می‌کنند، اما جزئیات کمی متفاوت (مانند جنسیت، زمان تولد و موارد دیگر) را برای کمک به یک آموزش فنگ شویی در نظر می‌گیرند تا نگاهی کامل به مشخصات نجومی خود داشته باشند.

بسته به نوع اطلاعاتی که به دنبال آن هستید، یک پزشک ممکن است به یک تغییر نجومی نسبت به دیگری تکیه کند. به عنوان مثال، روش Eight Mansions در طراحی و دکوراسیون خانه بسیار آموزنده است، در حالی که Nine Star Ki بیشتر بر روی ویژگی های شخصیتی متمرکز است و Four Pillars به ​​”فال” نزدیک است.

چهار ستون

بسیاری از مردم با 12 حیوان زودیاک چینی آشنا هستند که در واقع بخشی از سیستم طالع بینی چهار ستون هستند. ساده‌ترین برداشت از زودیاک چینی، یک حیوان را به سال تولد اختصاص می‌دهد، اما چیزی که بیشتر مردم نمی‌دانند این است که در واقع یک علامت حیوان زودیاک به ماه، روز و ساعت تولد شما مرتبط است. به همین دلیل است که این سیستم چهار ستون نامیده می شود – شما چهار ستون (یا انرژی حیوانی) دارید که به اطلاعات تولد زایمان شما متصل است. با محاسبه چهار انرژی حیوانی خود (که بر اساس نمودارهایی که ماه‌ها، تاریخ‌ها و سال‌های خاص را مشخص می‌کنند، بسیار آسان است)، درباره ویژگی‌ها و کهن الگوهای شخصیتی مختلف که می‌توانند برای آشکار کردن سرنوشت خود تفسیر شوند، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

هشت عمارت یا عدد کوا

هشت عمارت شکلی از اعداد چینی است که با نام عدد کوا نیز شناخته می شود. این روش اعدادی را هم به جنس شما و هم به جنس شما اختصاص می‌دهد، این اعداد را با هم جمع می‌کند و تا زمانی که فقط یکی باقی بماند، آن‌ها را کاهش می‌دهد. این اعداد اغلب توسط تمرین‌کنندگان فنگ شویی (معمولاً آنهایی که از مدارس کلاسیک و ستاره‌های پرنده پیروی می‌کنند) محاسبه و استفاده می‌شوند تا تعیین کنند که کجا باید قسمت‌های مهم خانه خود را تزئین یا قرار دهید (به اتاق خواب یا درب ورودی خود فکر کنید)، و همچنین مکان سازگاری با افراد دیگر

نه ستاره کی

Nine Star Ki یک سیستم طالع بینی دیگری است که از تاریخ تولد شما برای تعیین جزئیات شخصیت و نقاط قوت شما استفاده می کند. بر اساس نظریه Nine Star Ki، زمانی که یک فرد متولد می شود، سه ستاره به او اختصاص داده می شود و این ستارگان ویژگی هایی را برای شما به ارمغان می آورند، درست مانند نمادهای موجود در سایر سیستم های نجومی. در نظریه Nine Star Ki، اولین ستاره بر اساس سال تولد شما تعیین می شود و نشان دهنده ماهیت شماست. ستاره دوم با ماه تولد شما تعیین می شود و نشان دهنده دوران کودکی و ویژگی های بدنی شما است. ستاره سوم نتیجه شماره اول و دوم شماست و نشان دهنده نحوه درک شما توسط جهان است. برای یک فرد معمولی، محاسبه عدد Nine Star Ki شما می تواند نسبتاً پیچیده باشد، بنابراین چندین ماشین حساب آنلاین وجود دارد که می توانید برای تعیین عدد خود از آنها استفاده کنید.

علائم زودیاک و نمودارها

12 علامت زودیاک وجود دارد که سال به سال چرخه می زنند. حیوانات موش، گاو ، ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، قوچ (همچنین بز یا گوسفند)، میمون، خروس، سگ و خوک (یا گراز) هستند. هر سال مربوط به یکی از دوازده حیوان زودیاک است، بنابراین یک چرخه دوازده ساله به نام دوازده شاخه زمینی (یا زمینی) وجود دارد.

سیستم چهار ستون علاوه بر دوازده شاخه زمینی، پنج عنصر تائوئیستی (زمین، فلز، آب، چوب و آتش) را نیز در نظر می گیرد که به آنها ده ساقه آسمانی می گویند. هر یک از شاخه های دوازده گانه زمینی نیز در ده آسمانی می چرخد ساقه، ایجاد یک چرخه نجومی 60 ساله.

نکته خصوصیات افراد بر اساس عدد کوا

ماه مرتبط با هر حیوان زودیاک چینی ممکن است از سال به سال کمی تغییر کند، زیرا این بر اساس تقویم قمری است. اگر در آستانه قرار دارید، تاریخ و زمان دقیق تولد خود را با یک سالنامه چینی بررسی کنید.