مزایای سازه های فلزی با مقاومت بالا

مزایای سازه های فلزی با مقاومت بالا : سازه های فلزی دارای مزایای بی شماری نسبت به سایر انواع ساخت و ساز هستند یکی از دلایلی که سازه فلزی مورد استقبال قرار گرفته است مقاومت آن می باشد و تقریبا تمام نیازهای یک معمار را برآورده می کند.بخش ساخت و ساز باید روز به روز پیشرفت کند تا جوابگوی معماران و نیازهای مردم باشد و علاوه بر این با محیط زیست نیز همراه باشد.
مزایای سازه های فلزی با مقاومت بالا
استحکام بالا فولاد در واحد وزن نشان می دهد که وزن سازه ها کم است
یکنواختی: خواص فولاد نه با توجه به ساختارهای بتن مسلح، در طول زمان تغییر قابل ملاحظه ای می کند
طول عمر: اگر حفظ سازه های فولادی کافی باشد، به طور نامحدود ادامه خواهد یافت
شکل پذیری
سرسختی: فولادهای سازه سر سخت

دیگر مزیت های مهم سازه های فلزی عبارتند از
سهولت بزرگ برای پیوستن به اعضای مختلف با استفاده از انواع مختلف اتصالات مانند جوشکاری، پیچ ها و پرچ ها.
امکان پیش ساز ساختن اعضای یک.
ساختار سریع مونتاژ
ظرفیت بالا برای لمینیت و در مقدار زیادی از اندازه و اشکال.
در مناطقی که از نظر لرزه ای با ریسک بالا مشخص می شوند، ساخت و ساز فولاد به دلیل پلاستیکی که مواد فولادی را مشخص می کند، رفتار بسیار رضایت بخش را در برابر این پدیده های طبیعی نشان داده است.
از لحاظ اقتصادی، برای وزن کمتر آن، شما می توانید صرفه جویی در بنیاد را به دست آورید و نسبت بالای مقاومت آن در ساختمان های بلند و سازه های بزرگ سبک مورد استفاده قرار می گیرد.
امکان اصلاح در یک روش ساده برای انطباق با استفاده های جدید از ساختمان، که شایع است در مورد تجهیزات، ساختمان های اداری … که در مورد خانه ها.
لحاظ فضای مفیدی، فولاد، بازدهی ساختاری عالی را با اجازه دادن به چراغ های بزرگتر نسبت به ساخت سنتی بتن مسلح، نشان می دهد. در عین حال، ابعاد کوچکتری از اعضای ساختاری فولاد مربوط
نسبت به بخش بتن، امکان استفاده موثر از فضا را فراهم می کند.
سازگاری فولاد از اهمیت ویژه ای در موارد توانبخشی یا برای تقویت سازه های موجود و یا برای بازسازی کامل نگهداری نمای داخلی برخوردار است. فولاد در محل ساخته شده پیش ساخته می شود؛ این نیازی نیست که پایه ریزی شود و از رد شدن و یا خزش جلوگیری کند تا بتواند بلافاصله آن را بپردازد.
توسعه سیستم های جدید حفاظت در مقابل خوردگی، تضمین حداقل نگهداری، زندگی تقریبا نامحدود برای سازه های ساخته شده با فولاد.
ساختار فلزی را می توان در کارگاه تهیه کرد، بدین معنا که عناصر به طور عملی به طور دقیق کار می کنند و نیاز به عملیات کمتری دارند.
هنگامی که عمر ساختمان به پایان می رسد، ساختار فلزی فولاد می تواند از بین برود و بعدا در استفاده های جدید استفاده می شود و یا دوباره بازیافت می شود.
سازه های فلزی عموما سبک تر از ساخته شده با مواد دیگر هستند؛ این بدان معنی است که هزینه پایه کمتر.
شرکت مهندسی تجارت گستر شایان سازه با نام تجاری شایان سازه در زمینه طراحی ساخت و تولید سازه های فلزی سنگین و سوله  آماده ارائه خدمات می باشد.

منبع : https://murl.com/3QO79