از بین بردن لک های پوستی ناشی از جای جوش و آکنه

آبرسانی پوست یکی از مهمترین روش های مراقبتی برای هر جنس پوستی است. اما قبل از اینکه به بررسی این موضوع بپردازیم بهتر است تا ببینیم به چه پوستی چرب و کم آب می گویند؟ پوستی که چرب و کم آب باشد، در لایه سطحی و بیرونی، دچار پوسته پوسته شدن می شود. اما این تنها ویژگی پوست چرب و کم آب نیست. بلکه علاوه بر پوسته پوسته شدن، سطح پوست چرب است و لکه های تیره رنگی روی پوست به وجود می آیند. این لکه ها ممکن است همان جای جوش و جای آکنه های پوستی باشند که به دلیل دهیدراته بودن پوست، خودشان را به این شکل نشان داده اند.

برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از جای جوش و آکنه میتوانید از محصولات برند سویل آی کمک بگیرید.

کرم ضدجوش سویل آی با ترکیبات منحصر و ویژه خود برای رفع انواع جوش های هورمونی، فصلی، بلوغ،..تاثیر فوق العاده ای داره و اگر مشکل داخلی دارید و اگر همزمان با استفاده از کرم، درصدد رفع آنها نیز باشید نتیجه خیلی سریعتر از زمان تعیین شده خود را نشان خواهد داد. کرم ضد جوش جزو رضایتمندی های عالی بوده و تاییدیه بسیاری از متخصصین پوستی را نیز دارد. در حین درمان، مداومت و حوصله و نحوه دقیق استفاده تعیین کننده اصلی در درمان جوش می باشد پس دوره درمان خود را کامل نمایید.
ترکیبات کرم ضد جوش سویل آی
حاوی روغن و عصاره های ختمی، کف دریا ، پرتقال، لیمو و سایر ترکیبات تخصصی موثر

ویژگی های کرم ضد جوش سویل آی
حجم: 50 گرم
رفع انواع جوش
رفع قرمزی جوش
رفع التهاب جوش
کنترل چربی پوست
جلوگیری از ایجاد جوش جدید
مکمل درمان در پک ضد جوش
روش استفاده از کرم ضد جوش سویل آی
صورت را با صابون ضد جوش سویل آی شستشو داده و سپس از کرم به اندازه ای که جذب پوست گردد. به صورت زده و ماساژ دهید تا جذب شود.

منبع مصرفی برای استفاده در روز ندارد، اما چون شبها و در زمان خواب پوست در حال استراحت می باشد، کرم جذب و اثربخشی بیشتری دارد بنابراین بهتر است نزدیک زمان خواب استفاده شود.

کرم در جای گرم، مرطوب و جلوی نور آفتاب نگهداری نشود.

کرم لیفت و ضد چروک (بوتاکس)  سویل آی
حجم : 50 گرم  : بالا رفتن سن، استفاده مدام از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی از دلایلی هستند که باعث ایجاد چروک بر روی پوست صورت می‌شوند. برای از بین بردن آن‌ها و جلوگیری از ایجادشان باید استفاده‌ی روزانه از انواع کرم ضد چروک، تغذیه‌ی مناسب و ورزش مداوم را در برنامه‌ی زندگی خود قرار داد. این کرم‌ها با خواص بالای خود همانند یک محافظ عمل و از پیری پوست جلوگیری می‌کنند.  کرم‌های ضد چروک علاوه‌ بر تأثیرشان بر شکل‌گیری چروک‌ها، خاصیت سفت کنندگی هم دارند و از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کنند. این کرم‌ها SPF ندارند و برای استفاده در مقابل آفتاب توصیه نمی‌شوند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای ویتامین‌های مورد نیاز پوست نیز هستند و از پوست صورت محافظت می‌کنند.
مهم‌ترین نکته در خرید کرم لیفت و ضد چروک توجه به ترکیب و کیفیت مواد اولیه‌ی آن است. نمونه‌های خوب و باکیفیت آن‌ها از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند و خاصیت جوان‌کنندگی و روشن‌کنندگی دارند. قیمت کرم لیفت و ضد چروک سویل آی بالا نیست و با یک بودجه‌ی معمولی می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد. استفاده‌ی به موقع از این کرم تأثیرات بسیار خوبی دارد و از ایجاد خطوط ریز اطراف چشم و دهان جلوگیری می‌کند. بهترین زمان استفاده از این کرم پیش از خواب است.

خواص کرم لیفت و ضدچروک سویل ای
کرم لیفت و ضدچروک سویل آی، یک‌محصول گیاهی با عصاره های ویژه ای دارد دارای خواص زیر هست:

رفع چروک
رفع افتادگی
جوانسازی پوست
شفافیت و روشن کننده عالی
آبرسانی و ایجاد کشسانی پوست
روش استفاده از کرم لیفت و ضدچروک سویل آی :
صورت را با صابون لیفت سویل آی شستشو داده و سپس از کرم در اندازه ای که جذب گردد به پوست زده و به آرامی ماساژ دهید.

*منع مصرفی برای استفاده در روز ندارد اما، شبها و در زمان خواب پوست در حال استراحت بوده و جذب و اثربخشی بهتری دارد، بهتر است نزدیک زمان خواب استفاده شود.

1. کرم در جای گرم، مرطوب و جلوی نور آفتاب نگهداری نگردد.

2. دست خیس به کرم زده نشود.

3. تولید شده در شرکت ماه رو هیرکان با شماره پروانه

کرم تخصصی رفع لک و کک و مک سویل آی
مناسب برای  رفع لک و کک و مک بارداری ، رفع لک آفتاب سوختگی ، رفع لک جوش و رفع انواع لک های جدید و قدیمی ، روشن و شفاف کننده طبیعی پوست
ترکیبات کرم رفع لک و کک و مک سویل آی :
روغن‌های تخصصی ضدلک و کک و مک

روش استفاده از کرم تخصصی رفع لک و کک و مک سویل آی :
صورت را با صابون ضدلک و کک و مک سویل آی شستشو داده و سپس از کرم در اندازه ای که جذب گردد به پوست زده و به آرامی ماساژ دهید.

منع مصرفی برای استفاده در روز ندارد اما، شبها و در زمان خواب پوست در حال استراحت بوده و جذب و اثربخشی بهتری دارد، بهتر است نزدیک زمان خواب استفاده شود.

1- کرم در جای گرم، مرطوب و جلوی نور آفتاب نگهداری نگردد.
2- دست خیس به کرم زده نشود.
3- برای اثربخشی بیشتر، بهتر است به همراه صابون و ماسک مکمل استفاده گردد.

https://murl.com/r8XKW