کناف در ساخت و ساز مسکونی

کناف در ساخت و ساز مسکونی : سیستم های سبک و مدرن ساخت و ساز خشک کناف مزایایی نسبت به ساخت و ساز جامد دارند، به عنوان مثال از نظر هزینه ساخت، افزایش فضا و کیفیت زندگی. کناف دیدگاه های جدید و هیجان انگیزی را در ساخت و ساز مسکونی ارائه می دهد.

عایق صدا: به طور موثر آرامش را با عایق بیشتر با جرم کمتر تضمین کنید.

نیرومندی: ظرفیت بارگذاری بسیار زیاد و مقاومت در برابر ضربه و آتش.

زمان ساخت کوتاه: ساخت سفارشی و مونتاژ آسان.

محافظت در برابر رطوبت: راه حل های بهینه برای حمام و سایر اتاق های مرطوب.

کسب فضا: فضای قابل استفاده بیشتر به لطف ساخت دیوارهای باریک تر.

انعطاف پذیری: تبدیل و ارتقاء سریع برای طراحی اتاق جداگانه.

بهینه سازی وزن: مزایای استاتیک برای گسترش و افزایش.

آب و هوای داخلی: مدیریت آب و هوای پایدار برای راحتی و کارایی بیشتر.

کناف در ساخت و ساز مسکونی

سازه های دیوار خشک مدرن نیازهای متنوع و پیچیده تری را برآورده می کنند. عایق آتش و صدا، مقاومت مکانیکی، حفاظت در برابر رطوبت و همچنین آکوستیک و اقتصاد چالش هایی هستند که کناف با سیستم های مناسب برای کار ساخت و ساز مربوطه آنها را در نظر می گیرد.

ساخت و ساز مسکونی نما یا چند طبقه

سازه های چوبی کناف راه حل هایی را برای دیوارهای باربر و پوسته ساختمان در ساخت پانل های چوبی با الزامات عایق صدا و حفاظت در برابر آتش تا ارتقای سازه های چوبی موجود در نوسازی ساختمان های قدیمی ارائه می دهند.

کناف این فرمت را به طور خاص برای ساخت و ساز چوب توسعه داده است. این پنل کاربردی با ارزش‌های طراحی استاتیک بالای خود، دیدگاه‌های جدیدی را باز می‌کند. دال های کف تا سقف (۲٫۷۵ متر) به این معنی است که هیچ اتصال افقی و کاهش استاتیکی لازم نیست. غیر قابل احتراق، با عایق صوتی بالا و طبق معمول، کار با آن آسان است،پایه ایده آلی برای تمام سازه های چوبی است.

راه حل های سیستم کناف با ساختار فولادی سبک وزن

در ترکیب با محصولات کناف، پروفیل های فولادی سبک وزن کناف راه حلی سیستمی برای دیوارهای پیش ساخته بیرونی، الحاقات، ماژول ها یا کل ساختمان ها در مواقعی که سبکی، غیرقابل اشتعال یا ایمنی در برابر زلزله مورد نیاز است، ارائه می دهد.

ساخت و ساز خشک باربر امروزه بسیار فراتر از سقف های پهن یا دیوارهای بیش از حد بلند است. پروفیل های فولادی سبک وزن کناف در ترکیب با محصولات کناف، یک راه حل سیستمی کارآمد و باکیفیت برای دیوارهای بیش از حد بلند، سقف های کنسولی ، سیستم های اتاق در اتاق، دیوارهای بیرونی، جان پناه و … ارائه می دهد.

پروفیل های فولادی سبک وزن کناف از فولاد اکولوژیکی گالوانیزه با مواد بازیافتی بالا ساخته شده است. آنها نسبت به وزن خود استحکام بالایی دارند. پروفیل های فولادی سبک وزن کناف مخصوصاً برای تمام اجزای باربری مناسب هستند که در آن عدم احتراق و سبکی مهم است.

کناف رادیس بهترین گزینه شما برای رسیدن به دکور دلخواهتان

کناف می تواند بهترین گزینه شما برای رسیدن به دکور دلخواهتان باشد. کناف را می توان با فرم های گوناگون و اندازه های دلخواه روی سطح دیوار و سقف اجرا کرد. در دکورهای مینیمال که سادگی از مهم ترین اصول به شمار می رود، کناف به تنهایی در نقش عنصر تعریف کننده فضابه کار می رود.

اجرای کناف باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود . افراد حرفه ای و باتجربه نظارت مستقیمی بر کل پروژه کناف کاری دارند و با کنترل کامل ، آنها می توانند کار شما را به سرعت انجام دهند. با انجام این کار ، دیگر ممکن است شاهد نقص در سازه نباشید ، و مشکلات همراه با شکاف در پارتیشن ها ، عدم تعادل ، عدم انطباق ، ایجاد امواج و برجستگی ها و… دیگر برای شما ایجاد نمی شود.

قیمت کناف

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس بگیری