پنل فایبر سمنت برد چه کاربردی دارد

پنل فایبر سمنت برد چه کاربردی دارد
پنل های فایبر سمنت برد به تیتر تخته های FRC هم شناخته می شوند. همین تخته ها در اوایل دهه 80 به تیتر جایگزینی به جهت مصالح ساختمانی تقویت شده دارای پایه سیمان فارغ از آزبست آغاز به ساخت کردند. فایبرسمنت پیروزی که در برابر همه شرایط آب و هوایی دوچندان مقاوم می باشد و نیازی به تعمیر و حفظ منظم ندارد، یکی از از کاربردی ترین رویکرد حل ها به جهت عایق کاری نمای ساختمان است. فایبرسمنت برد برای سطوح محافظ بیرونی و داخلی انعطاف پذیری و تطبیق پذیری فوق العاده ای ایجاد می کند، در حالی که ماهیت سبک وزن و سکو آتش نشانی آن را در مقایسه مهم مواد جایگزین بی فکرتر می کند.

بسیار سبک و ضد حریق و ضد آب است. در ارتفاع سال های گذشته، کنامیت به تولید فایبرسمنت پیروزی اهمیت میزان مرغوب بودن بالا پرداخته می باشد که ظواهر و احساس بی نقطه نهایی را به چوب می بخشد، البته فارغ از مشکلات ذاتی دارای ربط کلیدی چوب.

فایبر سمنت برد مقاوم در برابر اشکال آب و هوا
شاید بزرگترین انگیزه برای فعالیت اساسی روکش فایبر سمنت کارایی آن در وضعیت متعدد آب و هوایی باشد. خواه باران، برف و یا حتی گرمای استوایی، فایبر سمنت برد در صورت کارگزاشتن صحیح، احساس نمی نمایند یا این که فساد قابل توجهی را نشان نمی دهند.

تخته هوای فایبر سمنت در برابر جلبک ها، پوسیدگی و باکتری ها مقاوم است. تخته ها رطوبت را به جهت چرخه های نامحدود جذب و آزاد می نمایند بدون این که بر استمرار تأثیر بگذارند.

بر بر خلاف روکش های چوبی، تخته های فایبر سمنت موفقیت به مرور زمانه در اثر قرار گرفتن در معرض باران پوسیده، تاب و رخنه نمی خورند. به این ترتیب، هنگامی که در خارج از مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش سیمان الیافی آفتابی است، به همین مفهوم است که نمای فایبر سمنت پیروزی شما به جهت سال‌های آینده در وضعیت بکر باقی می‌ماند.

فایبر سمنت پیروزی کلیدی تعمیر و حفظ کم
فایبر سمنت پیروزی از مواد غیر سمی تشکیل شده هست که از تأثیر رطوبت در حین و پس از نصب جلوگیری می کند. همین فرمان به همراه بضاعت و توان آن در زیر تأثیر قرار نگرفتن اشعه ماوراء بنفش یا برف سبب می شود که مقدار نگهداری عمومی سرگرم در محافظت روکش به دستکم برسد. کل تخته های روکش فایبر سمنت موفقیت به طور اتومات در کارخانه به گونه ای رنگ می شوند که مقاومت هر پانل را در برابر قرار گرفتن در معرض بیرونی به حداکثر می رساند. قیمت فایبرسمنت برد هم نسبت به بقیه مصالح ساختمانی دوچندان کاهش است.

وقتی نوبت به نظافت می رسد، آب سرد کل چیزی میباشد که برای یک نمای مرتب نیاز است. به منظور پرهیز از هر جور آسیب احتمالی به روکش، بازرسی سالانه ترک های تهویه، اتصالات و پیچ ها می تواند عمر فایبرسمنت پیروزی را بیشتر کند.

ایمنی در برابر آتش دارای فایبر سمنت برد
هنگام پوشش خارجی نمای ساختمان های خانگی و تجاری، ایمنی در برابر آتش مدام می بایست حق تقدم شماره یک باشد.

روکش فایبرسمنت پیروزی غیر قابل احتراق است و در هنگام کارگزاشتن اساسی اتصالات در بین تخته‌ها تا حداکثر 3 میلی‌متر، امتیاز حفاظت در برابر آتش خوب A2-s1,dO را ارائه می‌دهد. همین تضمین می نماید که پانل ها هیچ وقت به آتش سوزی یاری نمی کند.

این ویژگی‌های حفاظتی در برابر آتش سبب ساز می‌شود فایبر سمنت برد در مقایسه حساس به کار گیری از بخش اعظمی از جایگزین‌های روکش‌های چوبی و پلاستیکی، مورد فراوان ایمن‌تری باشد.

بیشترین تنوع رنگ در فی مابین مصالح ساختمانی

از بین بیش از 20 رنگ گوناگون تعیین کنید تا یک نما یا این که دکوراسیون داخلی منقطع ایجاد نمایید که ظواهر منحصربفردتری به ملک می بخشد.

موارد به کارگیری از فایبر سمنت برد
روکش خارجی – فایبر سمنت برد به عنوان مواد روکش خارجی ساختمان ها به کارگیری می شود. آنها در بافت های متعدد موجود هستند. روکش فوق العاده بادوام کلیدی خواص عالی مقاومت در برابر گونه های آب و هوا است.

پوشش داخلی و خارجی – فایبر سمنت موفقیت به عنوان مواد داخلی و خارجی استعمال می شود. آستر داخلی به جهت گچ کاری یا کاشی کاری مناسب است. پوشش خارجی را می توان دارای رنگ یا این که هر بافت یا این که مواد روکشی دیگر تکمیل کرد.

پارتیشن های مرتبه بندی آتش – تخته های فایبر سمنت مواد غیر قابل احتراق هستند و خاصیت مقاومت در برابر آتش بسیار مهربانی دارند. آنان به طور گسترده ای به جهت ساخت پارتیشن های نسوز استفاده می شوند.

بستر کاشی کاری – فایبر سمنت موفقیت به عنوان بستر کاشی کاری بر روی کف و دیوارها استفاده می شود. این یک ماده مضاعف کار کشته هست که دارای خاصیت مقاومت در برابر آب دوچندان خوبی می باشد که آن را به یک پایه خوب به جهت کاشی کاری تبدیل می کند.

خواص آکوستیک – آنها مهم خواص عایق صوتی خوبی هستند.

مقاومت در برابر آب – از آن ها برای ضد آب نمودن بخشها خاصی استفاده می شود.

https://murl.com/lxDA1