طرح های جذاب کناف

طرح های جذاب کناف : در صورت تمایل به داشتن خانه ای امروزی و شیک، به سمت اجرای کناف حرکت کنید. شما می توانید از انواع طرح های جذاب کناف موجود در مدرن سازان رادیس برای اینکار ایده بگیرید . اگر علاقمند به طرح های منحنی هستید می توانید یک کناف گرد را انتخاب کنید ،شما همچنین می توانید هر دایره را با یک رنگ استثنایی و جذاب نقاشی کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید از رنگ های سفید و قرمز یا بنفش یاسی در کناف استفاده کنید ، که این رنگ اصلی دختران جوان است. یکی از مزایای سقف کاذب کناف این است که شما می توانید نورپردازی های جذابی در سقف کناف انجام دهید. نورپردازی پنهان در سقف کناف یکی از توانایی هایی است که شکوه و جلوه فضای خانه را دو چندان می کند.

طرح های جذاب کناف

اجرای کناف باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود . افراد حرفه ای و باتجربه نظارت مستقیمی بر کل پروژه کناف کاری دارند و با کنترل کامل ، آنها می توانند کار شما را به سرعت انجام دهند. با انجام این کار ، دیگر ممکن است شاهد نقص در سازه نباشید ، و مشکلات همراه با شکاف در پارتیشن ها و سقف ، عدم تعادل ، عدم انطباق ، ایجاد امواج و برجستگی ها و… دیگر برای شما ایجاد نمی شود. یک حرفه ای می تواند کاری انجام دهد تا وزن سقف کناف فشار مستقیمی بر شکل اولیه ایجاد نکند. 

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

سقف های کاذب کناف ارزان‌ترین نوع در بین سقف‌های کاذب هستن و قیمت کمتری نسبت به سقف‌های یکپارچه و دکوراتیو دارند. هر چه مصالح قیمت کمتری داشته باشند می توانند در بازار مواد و مصالح محبوب تر باشند، مخصوصا اگر این قیمت پایین با کیفیت بالا ترکیب شود. کناف نه تنها موجب کاهش قابل توجه هزینه ها می‌گردد بلکه در تسریع فرایند ساخت نیز تاثیرگذار است.

لیست قیمت کناف

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تماس بگیرید.

امیدواریم با دیدن نمونه های اجرا شده سقف کاذب کناف که توسط این مجموعه جمع آوری شده اند توانسته باشیم ایده های مناسبی برای اجرای هر چه بهتر کناف در منزل و محل کار شما ایجاد کرده باشیم. ما در ادامه این مطلب عکس هایی از مدل های جدید و متنوع کناف را برای الگوبرداری شما قرار داده ایم.

طرح های جذاب کناف  طرح های جذاب کناف  طرح های جذاب کناف