سه دلیل استفاده از سینی کابل

سه دلیل استفاده از سینی کابل : کابل کشی شبکه ممکن است مهیج ترین حوزه فناوری تجارت نباشد ، به همین دلیل است که اهمیت آن غالباً نادیده گرفته می شود. با این حال ، زیرساخت سیستم شما بر بسیاری از فاکتورهای اصلی مانند عملکرد ، قابلیت اطمینان ، امنیت و مقیاس پذیری تأثیر می گذارد. فقط دو روش برای انتقال داده از طریق شبکه کابلی وجود دارد. کاربران خانگی و مشاغل بسیار کوچک از سیم کشی منظم به نقطه استفاده می کنند. با استفاده از این سیستم ها ، یک کابل دستگاه را به جز component دیگری در شبکه متصل می کند ، رایج ترین نمونه آن رایانه رومیزی است که مستقیماً به روتر باند پهن متصل می شود. درست است ، این می تواند دور زده شود ، اما فقط اگر شما یک تکنسین نیستید که می داند چه کاری انجام می دهد. کابل کشی ساختاری در سینی کابل پیچیده تر است ، زیرا به نصب زیرساخت ارتباطی پشتیبانی و اجرای سینی کابل محلی در سراسر دفتر نیاز دارد. اما گرچه معمولاً به نصب حرفه ای نیاز دارد ، کابل کشی ساخت یافته مزایای بسیاری را به همراه دارد. با توجه به قیمت سینی کابل بهتر است حتما از آن برای کابل کشی استفاده کنید.

شماره 1: مدیریت آن آسان تر است

کارمندی را تصور کنید که برای کار از لپ تاپ استفاده می کند ، اما وی عملکرد بهتر ، قابلیت اطمینان و امنیت اتصال کابل را می خواهد. در یک سیستم نقطه به نقطه ، آنها باید کابل را از دستگاه تا نزدیکترین روتر یا نقطه دسترسی اجرا کنند. این ممکن است همیشه عملی نباشد. با کابل کشی ساخت یافته ، تنها کاری که باید انجام دهند اتصال کابل کوتاه به برد کابل محلی است.

حال تصور کنید که سعی دارید این کار را در یک دفتر با ده ها میز انجام دهید. این مقیاس به سرعت در مقیاس غیرممکن می شود ، به ویژه هنگام کار با دستگاه های شبکه اضافی مانند چاپگرها ، اسکنرها یا دستگاه های هوشمند متصل به اینترنت. کابل کشی در سینی کابل به شما کمک می کند تا برای آزادی با درجه راحتی بیشتری برنامه ریزی کنید. نصب کننده حرفه ای کدنویسی و برچسب گذاری کابل ها و اجزای شبکه از قوانین جهانی پیروی می کند ، بنابراین می توانید به راحتی اجزای معیوب را جایگزین کنید.

سه دلیل استفاده از سینی کابل

سه دلیل استفاده از سینی کابل

شماره 2: عملکرد بهتر

از نظر تئوری ، اتصال مستقیم بین دستگاه و روتر محلی باید سریعتر باشد ، اما در عمل کمی متفاوت است. وقتی می خواهید صدها کابل نادرست را مدیریت کنید ، حفظ همه چیز و عیب یابی آن بسیار دشوارتر است. به عنوان مثال ، استفاده از کابل Cat-6 Ethernet یا نسخه قبلی می تواند پهنای باند را کاهش داده و از بروز مشکلات جلوگیری کند ، به ویژه برای تماس های تلفنی VoIP و کنفرانس ویدیویی.

کابل کشی ساختار یافته در سینی کابل نصب شده به صورت حرفه ای از استانداردهای سختگیرانه پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که هر کابل و سایر اجزای مورد استفاده از استانداردهای عملکرد و قابلیت اطمینان یکسان و سازگاری همه موارد برخوردار هستند همچنین شناسایی هرگونه مشکل در کابلهای معیوب بسیار آسان تر است و در نتیجه آسیب کمتری خواهد داشت. ازدحام شبکه نیز احتمال کمتری دارد ، زیرا با سیم کشی مناسب می توان گلوگاه های بسیار عملکردی را برطرف کرد. این مورد در مورد شبکه های بی سیم نیز صدق می کند ، که می تواند از سیم کشی مشکل ساز جلوگیری کند.

شماره3: ایمنی پیشرفته

پخش صدها کابل در فضای اداری به دلیل افزایش خطر مسافرت و سقوط ، برای ایمنی کارکنان کار دشواری نیست. با وجود گسترش روزافزون اتصال بی سیم ، تقریباً هر اداره هنوز به شدت به زیرساخت های کابل خود متکی است و با رشد کسب و کار ، تعداد کابل ها (و خطرات معرفی شده) می توانند به سرعت از توانایی شما در مدیریت آنها فراتر روند. بودن.

تلاش برای نصب کابل کشی ساختاریافته ممکن است فقط با سینی کابل در سایز های مختلف امکان پذیر است.

https://b2n.ir/s32470