ساخت و سازهای نوآورانه با کناف

دومین مرکز smilike.me بعد از برلین اخیراً در نزدیکی Inner Alster در Colonnaden در هامبورگ افتتاح شد. “Smilike.me” مخفف مفهوم درمانی نوآورانه در ارتودنسی است. اصلاح دندان با استفاده از اسپلینت‌های پلاستیکی شفاف و انعطاف‌پذیر انجام می‌شود که به آرامی دندان‌ها را در موقعیت مورد نظر حرکت می‌دهند. اتاق‌های مراکز smilike.me نیز مانند روش اصلاح دندان مدرن و نوآورانه هستند.

آنچه در این تصاویر مشاهده می کنید فضایی چشمگیر در مرکز با ظاهری زیبا است که به عنوان اتاق پذیرش در وسط قرار دارد. ساخت و ساز ویژه سه بعدی به صورت سفارشی توسط کناف در ساخت قاب با پروفیل های دیوار خشک طبق نقشه معمار ساخته شده است.

شرکت معماری برلین “Ligne Architekten” ارتوپدی دندانپزشکی را در قالب اتاقی پیشرفته با مفهوم اتاق بزرگ، روشن و همچنین دنج اجرا کرد. پذیرایی و انتظار سالن مانند شما را دعوت می کند تا اولین قدم را به سمت یک عمل ارتودنسی بردارید. هنگام ورود، چشم شما به یک اتاق تخم مرغی شکل، سفید و آزاد می افتد. با پایه روشن و فرورفته، به نظر می رسد مانند یک سفینه فضایی شناور است.

ساخت و سازهای نوآورانه با کناف

آنیکا وولف، مدیر عامل Ligne Architekten، برلین، توضیح می‌دهد: ما فقط ۹ متر مربع زمین در دسترس داشتیم. بنابراین مدل‌های سه بعدی مختلفی را طراحی کردیم و شکل بیضی با منحنی‌های ارگانیک و دهانه تخم‌مرغی در بالا را انتخاب کردیم. در نتیجه، فضای داخلی جادار و روشن به نظر می رسد، به طوری که شما احساس نشستن در یک اتاق بزرگتر را خواهید داشت. نور از طریق پنجره عریضی که در جلو وجود دارد فضا را روشن می کند.

 اکهارد شولز، مدیر سیستم های صوتی ، طراحی کناف توضیح می دهد: “این پروژه به صورت سه بعدی در تمام جهات ممکن منحنی است. ساختار سه بعدی ساخته شده از قاب های چوبی با پروفیل های فلزی، یادآور اسکلت قایق است و بدنه با پانل های قالب گیری کناف به ضخامت ۶ میلی متر است. تمام برش های خطوط برق و مجراها در ساختار قاب در کارخانه گنجانده شد. دیوارهای خشک داخل و خارج به نرمی در سطح کیفی Q4 پر شده و با رنگ سفید و روشن پوشیده شده اند، بنابراین جسم حتی زمانی که در نور جانبی قرار می گیرد کاملاً صاف به نظر می رسد. دیوارهای اطراف با قفسه نیز به عنوان دیوارهای ضد حریق در قسمت های قالب گیری دیوار خشک با پوسته ای گرد طراحی شده اند.

منبع : heinze.de

ساخت و سازهای نوآورانه با کناف

ساخت و سازهای نوآورانه با کناف

کناف رادیس بهترین گزینه شما برای رسیدن به دکور دلخواهتان

کناف می تواند بهترین گزینه شما برای رسیدن به دکور دلخواهتان باشد. کناف را می توان با فرم های گوناگون و اندازه های دلخواه روی سطح دیوار و سقف اجرا کرد. در دکورهای مینیمال که سادگی از مهم ترین اصول به شمار می رود، کناف به تنهایی در نقش عنصر تعریف کننده فضابه کار می رود.

اجرای کناف باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود . افراد حرفه ای و باتجربه نظارت مستقیمی بر کل پروژه کناف کاری دارند و با کنترل کامل ، آنها می توانند کار شما را به سرعت انجام دهند. با انجام این کار ، دیگر ممکن است شاهد نقص در سازه نباشید ، و مشکلات همراه با شکاف در پارتیشن ها ، عدم تعادل ، عدم انطباق ، ایجاد امواج و برجستگی ها و… دیگر برای شما ایجاد نمی شود.

قیمت کناف

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس بگیرید.