راه های جلوگیری از هک بعد از طراحی سایت

راه های جلوگیری از هک بعد از طراحی سایت

چه یک عکاس آزاد باشید، چه صاحب یک مغازه مشقت بار افزاری، یا این که مدل دیگری از کسب و عمل کوچک، یک وب تارنما خوب برای پیروزی شرکت شما لازم است. درصورتیکه به دنبال طراحی سایت تازه یا این که بهینه کردن سایت فعلی خویش هستید، در اینجا 10 مرحله اصلی برای شروع و یاری به وب سایت به دست آوردن و عمل کوچک خود برای رقابت اثرگذار در بازار آنلاین آورده شده است.

یک اسم دامنه خوب به انتخاب کنید
نام دامنه شما که به عنوان آدرس وب سایت شما هم شناخته می شود، اکثر زمان ها نقطه ورود به وب سایت شما است. کلیدی هست که به جهت هدف ها امکان استعمال و همچنین به جهت بهینه سازی موتورهای جستجو( SEO وب سایت )  تأثیر لطف بگذارد. به تیتر مثال فرض شما شرکت طراحی سایت در گرگان میباشید ، پس عملکرد نمایید از اسم شهر و خدماتی که انجام می دهید در اسم دامنه خود به کارگیری نمایید در همین شکل موثرتر خواهد بود.

در اینجا تعدادی نکته به جهت ساخت یک اسم دامنه بهینه وجود دارد:

املای آن را آسان کنید. همت نمایید از کلمات عامیانه، ساختگی یا این که به شدت باطنی استفاده نکنید.

آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. هر چه کوتاه خیس باشد، به خاطر سپردن و تایپ صحیح آن آسان تر است.

از اعداد و ارقام و خط مسافت غربت کنید. آن ها به دشواری به خاطر سپرده می شوند و کاهش از اسم های دامنه صرفا کلمه ای دقیق و به یاد ماندنی هستند، و ممکن میباشد در زمان صداگذاری نام دامنه خطا متوجه شوند.

اطمینان حاصل کنید که به یاد ماندنی است. حیاتی وجود وب‌سایت‌های مضاعف دوچندان در اینترنت، اهمیت هست که اسم وب‌سایت شما جذاب باشد تا مردمان نحوه دسترسی به آن را در آتی به خاطر بسپارند.

بررسی نمایید که آیا ارزش مطلوب است. تعیین نمایید که آیا می توانید نشانی وب وبسایت گزینه نظر خود را مهم بها مطلوب خریداری نمایید زیرا بخش اعظم اسم های دامنه عالی گرفته شده اند و می بایست از مالک فعلی خریداری شوند.

از نام های بی معنی جلوگیری کنید. نامی را تعیین نمایید که معنایی را ابلاغ نماید تا اعضا بلافاصله بدانند به دست آوردن و عمل شما چیست. یاهو و وب سایت گوگل اسم های جذابی هستند، البته برندسازی آن‌ها بسیار گران بود و ممکن می باشد کسب و کار ریز شما دارایی یکسانی نداشته باشد.

یک URL مناسب SEO ساخت کنید. در صورت لزوم، تلاش نمایید یک نشانی وب تارنما سازگار کلیدی بهینه سازی سایت برای google ایجاد نمایید که شامل لغت ها کلیدی و موقعیت جغرافیایی باشد. به عنوان مثال: https://surena3d.com/

میزبانی وب تارنما یا هاست ایمن و حساس پشتیبانی فنی عالی خریداری کنید
میزبان وب تارنما (یا گهگاه تایم ها به عنوان هاست شناخته می شود) شرکتی هست که فناوری و سرویس ها لازم برای تماشا وب وب سایت در اینترنت را ارائه می دهد. شما اسم دامنه خود را به ارائه دهنده هاست خود متصل می کنید تا وقتی که اعضا از نشانی وب تارنما شما بازدید می کنند، وب وبسایت شما را که در حساب میزبانی خود ذخیره می کنید نشان دیتا شود.

توضیح واضحی از به دست آوردن و فعالیت خود را به صورت پررنگ اکران دهید
مهم می باشد که فوراً به مردم اطلاع بدهید که چه کسی میباشید و چه کاری انجام می دهید تا هنگام بازدید از وب سایت کسب و عمل ریز شما احساس سردرگمی نکنند. اطمینان حاصل نمایید که بنر اساسی ورقه اصلی شما و بنرهای بعدی بازنمایی بصری سرویس ها شما هستند، و همینطور اصلی یک تار متن مقدماتی در بالای کاغذ است که تعریف می نماید شما چه کسی می‌باشید و چه می کنید. .

علاوه بر این، مطمئن گردید که هر دو منوی پیمایش کلیدی و پاورقی شما اهمیت پیوندهای برگه «درباره ما» میباشند که به راحتی قابل دسترسی میباشند تا افراد بتوانند بر روی آنها کلیک نمایند و درباره کسب و عمل شما بیشتر مطالعه کنند.

بهترین سیستم مدیریت محتوا را پیاده سازی کنید
سیستم مدیریت محتواCMS یک برنامه یا برنامه نرم افزاری است که برای تولید و رئیس محتوای دیجیتال به کارگیری می شود. یک CMS عالی به شما یاری می نماید تا وبسایت خود را نگهداری کنید و برای به کارگیری از آن به علم فنی زیادی نیاز ندارید. شما باید یک CMS را انتخاب نمایید که برای نیازهای منحصر به فرد به شخص شما طراحی شده باشد. سیستم های گوناگون به عارضه ها متفاوتی مانند کاربر پسند بودن، بسط پذیری و میزان دارایی به کارگیری می شوند.

یک پلتفرم تجارت الکترونیک عالی تعیین کنید
اگر قصد دارید کالاها و/یا سرویس ها را از طریق وب وبسایت خود بفروشید، برای انجام این عمل به فناوری مناسب نیاز دارید. (اگر در حال حاضر چیزی نمی فروشید و قصد سفارش وبسایت شرکتی دارید ، ممکن هست بخواهید این کار را انجام بدهید چون تجارت الکترونیک به طور بالقوه می تواند سود شما را ارتقاء دهد.) درصورتیکه تصمیم دارید به کاربران اجازه بدهید به شکل آنلاین اصلی شما معامله کنند، باید پلتفرم مناسب را به جهت خویش گزینش کنید. گونه تجاری.

یک رابط کاربری وب تارنما جالب، به یاد ماندنی و جذاب ایجاد کنید
مطمئن گردید که وب وب سایت به دست آوردن و عمل کوچک شما رابط کاربری تأثیر مثبتی بر جای می گذارد که سبب به نتیجه ها می شود. اساسی اجرای پیشنهادات پایین می توانید این فعالیت را انجام دهید:

از گرافیک های قشنگ و فونت های خوانا استفاده کنید.
مطمئن شوید که گرافیک شما به جهت بارگذاری پرسرعت فشرده و بهینه شده است. اگر وب وب سایت شما کند است، موتورهای کاوش نظیر google سکو شما را جریمه می کنند.
در مورد رقابت تحقیق نمایید تا ببینید چگونه وب وب سایت های خود را طراحی و بهینه کرده اند. اجزای مشابهی را پیاده سازی کنید که برای وب وبسایت کسب و فعالیت ریز شما کار می کنند.
در آیتم مخاطبان هدف خویش تحقیق نمایید تا ببینید آن ها از وب سایت شما چه می خواهند و انجام آن را به جهت آنان آسان کنید.
در ارتفاع طراحی وب وب سایت خویش به طور مداوم در برند بمانید.
یک سیستم ناوبری بصری طراحی نمایید که به کاربران امکان می دهد به سرعت به صفحات گزینه نیاز خود برسند.
اطلاعات تماس دارای دسترسی آسان را منتشر کنید.
فراخوانی واضح (مخصوصاً دکمه‌های «اکنون خرید») را بگنجانید.
صفحاتی را ساخت کنید که برای وب سایت های تجاری ریز استاندارد هستند، مانند:
صفحه اصلی
درباره ما
محصولات/خدمات (با توضیحات و تصاویر جذاب)
نقشه وبسایت (برای هدف ها سئو)
تیم مدیریت
با ما تماس بگیرید
شرایط استفاده (قرارداد آنلاین حاکم بر طریق استفاده اعضا از تارنما شما)
سیاست نگهداری حریم خصوصی
صفحات اضافی دارای ارتباط کلیدی کسب و فعالیت کوچک خاص شما
وب سایت به دست آوردن و فعالیت کوچک خویش را برای موتورهای کاوش بهینه کنید
سئو تیم ای از اقداماتی است که شما در وب وبسایت خویش اعمال می کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتورهای کاوش وب وبسایت شما را به طور مناسب فهرست و مرتبه بندی می کنند و بعد آن را به اعضا موتورهای کاوش نشان می دهند. هنگامی که وب وبسایت شما به وسیله موتورهای کاوش خزیده می شود، حیاتی وب وب سایت هایی که محتوای مشابه دارند رقابت می کند. هرچه طراحی و محتوای وب وب سایت شما خوب تر باشد، وب سایت شما در صفحه ها نتیجه های موتور جستجو بالاتر نشان داده می شود.

سئو عمدتاً شامل اقدامات تحت است:

تحقیق و پیاده سازی عبارات کلیدی
کد وب سایت بهینه
سرعت بارگذاری سریع
ایمن بودن و نصب سند SSL؛ SSL یک فناوری امنیتی استاندارد می باشد که تضمین می کند داده های ارسال شده در میان وب سرورها و مرورگرها خصوصی باقی می مانند
داشتن تارنما سازگار دارای موبایل
وجود بک لینک و پیوند های با کیفیت (لینک هایی در وب سایت های خارجی اصلی محتوای مرتبط) که به تارنما شما منتهی می شود
داشتن اکثری از نظرات مثبت آنلاین (Google، Yelp، Facebook و غیره)
استفاده از پیوندهای داخلی در سرتاسر وبسایت به جهت نگه داشتن مردم در کلیک و خواندن
استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیوند دادن به تارنما خویش (لینکدین، توییتر، فیس بوک، پینترست و غیره)
سئو یک فرایند مداوم و زیاد کلیدی می باشد که می تواند به معنای تفاوت در میان اکران در ورقه نخستین صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش (که سبب ساز به ترافیک رایگان زیادی به جهت وب وب سایت شما می شود) یا ورقه 300 (در سرانجام فارغ از ترافیک) باشد.
به طور منظم محتوای دارای کیفیت ساخت و منتشر کنید
هم کمیت و نیز تازگی محتوا برای موتورهای کاوش اهمیت است، براین اساس اهمیت هست که برنامه ای به جهت نشر مقالات اهمیت کیفیت و/یا پست های وبلاگ در وبسایت خویش و در سایت های خارجی که به تارنما شما لینک و پیوند دارند ساخت کنید. درصورتیکه می خواهید در نتایج موتورهای کاوش رتبه بالایی کسب نمایید و مردم را تشویق کنید که بارها و بارها به سایت شما بازگردند، می بایست وب وبسایت خود را اهمیت محتوای تازه و مرتبط هرچه اکثر به روز کنید.

علاوه بر محتوای ورقه ایستا و مقالات، یک فرم عالی از محتوا به جهت ارسال در وب وبسایت شما، پیشنهاد نامه ها است. التماس از مشتریان خود و بعد از آن انتشار آنها در وب سایت خود، راهی خوب برای ارسال محتوای تازه و اهمیت میزان مرغوب بودن در تارنما شما می باشد که کسب و کار ریز شما را دیدنی تر می کند.

مطمئن گردید که محتوای شما از لحن مطلوب و کلیدی مارک استفاده می کند که مردمان از قرائت آن لذت ببرند.

ابزارهای وب مستر را کارگزاشتن کنید
با کارگزاری Google Analytics و Google Search Console هر دو ترجیحاً از طرز Google Tag Manager و Bing Webmaster Tools از داده های اساسی برای کمک به مجزاسازی و تحلیل ترافیک و عملکرد تارنما به کار گیری کنید.

https://murl.com/mOGB3