خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170

خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170 : پاکت جارو برقی جزء اقلام اساسی آن محسوب می‌شود که روی قدرت مکش و عملکرد دستگاه تاثیر مستقیمی دارد. با نگاهی گذرا به بازار پاکت جارو برقی متوجه می‌شویم که امروزه صدها مدل مختلف (از نظر جنس، برند، کارایی و …) از این کیسه‌ها طراحی و روانه‌ی بازار شده‌اند که از ابعاد مختلف (کوچکترین سایز موجود در بازار ۵ سانتی متر و بزرگ‌ترین سایز موجود در بازار ۱۲۵ سانتی متر است.) و همچنین انواع مختلفی (نظیر یک لایه، دو لایه، سه لایه و …) برخوردار هستند؛ بنابراین همواره باید مراقب بود که پاکت متناسب با جارو برقی خود را انتخاب کرده و از سوی دیگر، کیسه‌ی انتخابی باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا با توجه به قیمت آن‌ها، بتوان برای مدت زمان طولانی‌ای از پاکت جاروبرقی خریداری شده استفاده کرد.اگر میخواهید برای خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170 با اطمینان اقدام کنید به شما توصیه می کنیم از فروشگاه اینترنتی توتک این کالا را تهیه کنید.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهمی را برای خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170 بیان کنیم:

خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170

پاکت جاروبرقی های توتک مدلی مناسب برای جارو برقی‌ فیلیپس 9170 است که بدلیل کیفیت ساخت بالای آن‌ها، شما را قادر می‌سازند تا برای مدت زمان طولانی‌تری (نسبت به سایر محصولات مشابه) از آن‌ها استفاده کنید.برای خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170  می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توتک یا با تماس با کارشناسان فروش این سایت براحتی اقدام کنید و همچنین بصورت آنلاین خریداری نمایید.

خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170

کیسه جاروبرقی فیلیپس اصل چه ویژگی هایی دارد؟

  • پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است.
  • مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد.
  • پاکت های بهداشتی هپا نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد.
  • جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند.
  • پاکت جاروبرقی فیلیپس اصلی 5 عددی محصولی مصرفی اروپا می باشد.
  • که امکان جاروکشی کاملأ بهداشتی را برای شما فراهم می آورد.
  • درون بسته پاکت جاروبرقی فیلیپس اصلی 5 عددی پنج عدد پاکت یکبار مصرف قرار دارد.
  • که این پاکت های بهداشتی پارچه ای نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر
  • و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتر می باشند.
  • جنس 5 لایه پاکت هپا از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند.
  • پس از پر شدن می توان با کشیدن درب پاکت آن را کاملأ بست و از خروج گرد و خاک داخل پاکت جلوگیری شود.

خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170 اصل چه اهمیتی دارد؟

هرگز از کالای تقلبی استفاده نکنید که قطعا به جاروی شما آسیب خواهد زد.توجه داشته باشید در صورت استفاده از پاکت های تقلبی و چینی جاروی شما از گارانتی خارج خواهد شد.به همین دلیل خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس 9170 اصل  از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

پاکت جاروبرقی فیلیپس ۹۱۷۰ چه مزایایی دارد؟

  • یکی از مهترین مزایای استفاده از پاکت جاروبرقی یکبار مصرف جلوگیری از ورود ذرات معلق گرد و غبار به داخل جاروبرقی میباشد. پاکت های جاروبرقی ۵لایه باعث می شوند ذرات معلق، گرد و غبار و سـایر آلـودگی ها از پاکت جاروبرقی عبـور نکرده و ازگردش این ذرات كه باعـث ایجاد بیمـاری و حساسیت های گوناگون می گردد در منزل و محـل كار جلوگـیری نماید ومحیطـی مناسـب برای شـما و فرزندانتان فراهم می کند.
  • مصـرف پاکت جاروبرقی الیافی نسـبت به كاغذی كاهش می یابد. پاکت جاروبرقی الیافی امكان جذب گرد و غبار بیشتری را داشته و در نتیجه تعـداد و همچنین بدلیل عدم ایجاد مقاومت نا برابر امکان پاره شدن این پاکت ها درجاروبرقی منتفی
    گردیده و از نفوذ آلودگی به داخل جاروبرقی و صدمه به آن جلوگیری می نماید.
  • نکته دیگراستفاده از سیستم پیشرفته در لمینت لبه های پاکت جاروبرقی باعث می شود در هنگام بكارگیری فشار كمتری به موتور جاروبرقـی وارد گردد و طـول عمـر جاروبرقی افزایش یابد.متأسفانه بدلیل عدم لمینت در تعداد زیادی از پاكتهـای
    کاغذی و دائمی صدمات فراوانی به جاروبرقی ها وارد می گردد.

قیمت جاروبرقی فیلیپس مدل 9170

گرد و غبار موجود بر‌ روی لوازم موجب می‌شود تا از درخشندگی و زیبایی آن کاسته شود. یکی از مهم‌ترین کالایی که در منزل وجود دارد فرش و قالیچه است که تمیز بودن آن موجب بهتر دیده شدن نقش و نگارش خواهد شد و در زیبایی منزل موثر است. برای تمیز کردن آسان فرش شما نیاز به یک جاروبرقی باکیفیت دارید تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید و از عملکرد آن رضایت کامل را داشته باشید. شرکت فیلیپس در راستای تحقق این نیاز برای کابران، اقدام به تولید جاروبرقی فیلیپس FC9170 نموده است. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 از بهترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است که توانسته با عملکرد و قدرت بالای خود پاسخگوی نیاز همه‌ی خانه‌داران عزیز باشد. شرکت فیلیپس این اطمینان را برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا با خرید این جاروبرقی سالیان سال بدون عیب و نقص بتوانند از آن برای نظافت منزل خود استفاده نمایند. از ویژگی‌های بارز جاروبرقی 9170 فیلیپس می‌توان به قدرت موتور 2200 واتی، لوله تلسکوپی و فیلتر هوای HEPA13 اشاره نمود.

مکش جاروبرقی رابطه مستقیم با قدرت موتور دارد. هر چقدر قدرت موتور بالاتر باشد، مکش نیز بیشتر می‌شود تا جاروبرقی بتواند گرد و غبار موجود بر روی فرش و مبل را به‌راحتی جمع‌آوری کند. جاروبرقی 9170 فیلیپس دارای قدرت موتور 2200 وات بوده که این توان برای یک جاروبرقی بسیار عالی می‌باشد.برای آگاهی از قیمت جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 می توانید از فروشگاه های معتبر اقدام به کسب اطلاعات کنید.

فیلتر جاروبرقی فیلیپس مدل 9170

برای هر شخصی سالم ماندن موتور دستگاه برای مدت طولانی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 دارای فیلتر بهداشتی بین کیسه و موتور می‌باشد تا از ورود گرد و غبار احتمالی که از کیسه خارج می‌شود و ممکن است وارد موتور شود جلوگیری نماید. که نتیجه آن در جاروبرقی فیلیپس موجب بالا رفتن طول عمر موتور می‌شود.داشتن فیلتر خروجی هوا خوب یکی از امتیاز‌های مثبت برای جاروبرقی محسوب می‌شود. جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 مجهز به فیلتر HEPA 13 است که این فیلتر در این جاروبرقی پیشرفته فیلیپس موجب می‌شود تا 99 درصد گرد و غبار، پرز و موی حیوانات خانگی موجود در کیسه از دستگاه خارج نشود.

کیسه دائمی جاروبرقی فیلیپس 9170

انواع جاروبرقی‌های امروزی به دلیل بهداشت بیشتر و سالم‌تر ماندن موتور دستگاه، از کیسه‌های یکبار مصرف برای جاروبرقی استفاده می‌کنند. اغلب خانم‌های خانه‌دار هنگام تعویض کیسه جاروبرقی از مشکلات مربوط به تخلیه کردن کیسه گلایه می‌کنند. کیسه جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 به گونه‌ای طراحی شده است که همانند کیف دستی می‌باشد تا هنگام خروج کیسه بتوانید به‌راحتی هرچه تمام تر آن را از دستگاه جدا کنید. همچنین کیسه جاروبرقی فیلیپس دارای حجم 4 لیتر می‌باشد تا نگران پر شدن زود هنگام کیسه نباشید و بدون استرس منزل خود را نظافت کنید. از ویژگی دیگر جاروبرقی فیلیپس 2200 وات میتوان به استفاده کردن از کیسه دائمی اشاره نمود. بنابراین اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌ جویی کنید می‌توانید از کیسه دائمی برای این جاروبرقی زیبا و پرقدرت استفاده نمایید.

https://b2n.ir/w93312