خرید دستگاه زغال

راه اندازی خط تولید زغال به دلیل اینکه یک صنعت جدید در کشورهای خاورمیانه به حساب می آید دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و از آن دسته شغل های پردرآمد می باشد ، البته دستگاه زغال جدید و کارامد می تواند سود شما را چند برابر کند. تولید زغال از دیرباز سود فراوانی داشته است. زغال به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و غیره با هزینه بسیار مناسب و ارزان خریداری شده سپس به کارخانه های تولید زغال منتقل می گردد . برای راه اندازی خط تولید زغال باید بدانید که زغال به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش سنتی، متریال ما چوب و فضای کوره اتاق کاهگلی است. روش صنعتی یا استفاده از کوره صنعتی برای راه اندازی خط تولید زغال، به دستگاه های تولید زغال که با پیشرفت تکنولوژی تولید شده است نیاز داریم. مواد اولیه کارگاه های تولید زغال صنعتی ۳ ماده خاک اره، پوست گردو و بادام و خاک زغال است. اگر قصد ورود به خط تولید زغال را دارید بهتر است با آگاهی اقدام کنید. شما می توانید برای راه اندازی خط تولید زغال صنعتی و خرید دستگاه زغال با مشاوران و کارشناسان ما در زغال صنعت در مورد دستگاه های تولید زغال مورد نیاز مشورت کنید.اگر شما نیز به فکر راه اندازی خط تولید زغال می باشید مطالعه این مقاله شما را در راه اندازی خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده بسیار کمک خواهد کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه تولید زغال چگونه است؟

برای تولید زغال خوب احتیاجه راه اندازی خط تولید با تجهیزات با کیفیت و دستگاه های مناسب دارید. در فرآیندی خاک اره تبدیل به بریکت می شود ( یعنی خاک اره با دیگر مواد ترکیب شده و درقالب فشرده قرار می گیرد که به شکل مکعب مستطیل بوده یا به اشکال دیگر) سپس از مرحله تولید وارد کوره شده و درآنجا به ماده هموژن (عملیاتی که درآن خواص فیزیکی ماده به کربن خالص تبدیل می شود) مبدل می شود و پس از تبدیل به زغال ، بسته بندی و به بازار انتقال می یابد.
در دنیای امروز کشور ایران بهترین جایگاه را برای زغال و راه اندازی خط تولید ذغال دارا می باشد ، هم از نظر دسترسی به مواد اولیه فراوان و هم در خاور میانه پایگاه انرژی مواد سوختنی بوده که زغال به سهولت به کشور های عربی و اروپایی صادر می شود.

راه اندازی خط تولید زغال

هزینه راه اندازی خط تولید زغال

راه اندازی خط تولید زغال به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

گر شما تصمیم گرفته اید تا مال خود را در راه اندازی خط تولید زغال بکار بگیرید و به سود برسید باید بدانید به سود رسیدن در این شغل مستلزم تولید زغال با کیفیت می باشد و تولید زغال با کیفیت از طریق راه اندازی خط تولید زغال با تجهیزات و دستگاههای مناسب میسر می باشد. راه اندازی خط تولید زغال به تجهیزات متفاوتی نیاز دارد که در قسمت زیر به ان اشاره کرده ایم:

انواع دستگاه زغال

اکسترودر :

از مهمترین دستگاه های بخش  راه اندازی خط تولید زغال می باشد. تولید بریکت با مرغوبیت بالا، مطلوب یا ضعیف از عملکرد دستگاه اکسترودر می باشد که تیم (اسم سایت) با استفاده از جدیدترین روش ها در طراحی و تولید انواع دستگاه اکسترودر با توانایی تولید زیاد جزو محصولات تیم مجرب این مجموعه (اسم سایت) می باشد که با قدرت و مهارت بالا توانسته از رقبای قدر خود سبقت گرفته و تحولی عظیم را در عرصه راه اندازی خط تولید زغال ایجاد نماید.

کوره :

هر کوره ایجاد شده توسط گروه زغال صنعت دارای ۳ و ۴ دیواره بوده که از مرغوب ترین مواد، طراحی و ساخت با کمک تیم مجرب این مجموعه بنا شده و در حجم های متفاوتی موجود می باشد.این کوره ها مجهز به سیستم تابلو برق تمام اتوماتیک با سنسور و نمایشگر حرارتی ، دودسوز، فیلتر صنعتی، سرکه گیر، مشعل گازی یا گازوئیلی و همچنین سیستم ایجاد خلا برای خنک شدن سریع محصول داخل کوره می باشد که در کمترین مدت زمان ممکن ( کمتر از یک شبانه روز) پخت را انجام می دهد.

راه اندازی خط تولید زغال

دستگاه راه اندازی خط تولید زغال

خشک کن و سرند

دستگاه تولید زغال  در راه اندازی خط تولید زغال عبارت است از دستگاه خشک کن یا منبع حرارتی که با مشعل گازوئیلی یا گازی تغذیه می شود و باعث خشک شدن و از بین رفتن رطوبت مواد وارد شده به دستگاه تولید می شود که با گذشتن از سرند (صافی) با دستگاه قابل تنظیم میزان حجم ورودی مواد داخل لوله های سینوسی شده و با گردش در لوله های سینوسی به میزان رطوبت مورد نظر بین ۴ الی ۸ درصد می رسد و با ورود به سیکلون در آن جمع می شود تا برای استفاده در اکسترودر از آن خارج شود.

نصب و راه اندازی خط تولید زغال

زغال صنعت با داشتن گروهی متخصص نصب و راه اندازی خط تولید زغال می باشد . ما از بهترین دستگاه زغال استفاده می کنیم و ⇐ نصب و راه اندازی خط تولید زغال حدودا ۲۵ روز زمان می برد .

پیشنهاداتی که ما قبل از نصب به شما می دهیم :

  • قبل از نصب محیط سوله را کاملا آماده نمایید
  • پیش از راه اندازی خط تولید زغال از وصل شدن انشعابات برق و گاز و آب خود مطمئن شوید
  • برای تسلط بیشتر به کار قبل از ر راه اندازی خط تولید زغال ، حتما دوره آموزش خود را تکمیل نمایید.

اهمیت آموزش نصب و راه اندازی خط تولید زغال

در گروه زغال صنعت ، آموزش مهمترین نقش را دارد . ما تاکید داریم که شما آموزش نصب و راه اندازی خط تولید زغال را کامل ببینید . چرا که باید بتوانید روی کار خود مسلط باشید و باید بتوانید در صورت ایجاد مشکل در خط تولید ، خودتان مشکل را حل کنید . البته که ما همیشه در کنارتان خواهیم بود و در صورتی که نتوانستید ما برایتان انجام میدهیم . اما آموزش راه اندازی خط تولید زغال به شما کمک میکند که در زمان خود صرفه جویی کنید و کمترین خواب را در روند تولید و خط تولید خود داشته باشید . آموزش نصب خط تولید زغال به شما کمک می کند که با اجزای دستگاه بیشتر آشنا شوید و هر چه علم شما بالا تر رود توانایی شما نیز افزایش پیدا می کند . آموزش را جدی بگیرید . آموزش سرمایه شماست .

راه اندازی خط تولید زغال

راه اندازی خط تولید زغال

فروش راه اندازی خط تولید زغال

👈 زغال صنعت بهترین دستگاه های راه اندازی خط تولید زغال را بفروش می رساند . زغال صنعت فروش و نصب و راه اندازی خط تولید زغال را با بهترین دستگاه ها و بالاترین کیفیت توسط تیم با تجربه خود انجام می دهد . به جرات میتوان گفت زغال صنعت یکی از با تجربه ترین تیم های فنی در زمینه فروش و نصب خط تولید زغال است . یکی از مهمترین مسائل در راه اندازی خط تولید  زغال ، تنظیمات دستگاه می باشد . ما بهترین تنظیم را بر روی دستگاه شما انجام می دهیم . همچنین بعد از نصب نیز با شما هستیم تا همیشه دستگاهی پر کار و خط تولیدی با خروجی بالا داشته باشید .

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده و صنعتی

یکی از موارد قابل توجه بطور کلی هزینه راه اندازی خط تولید زغال است.با نهایت تاسف باید گفت بسیاری از کسانی که تصمیم به راه اندازی خط تولید زغال چینی را دارند بی هیچ اطلاع و آگاهی از کارایی و روش استفاده هر کدام از این دستگاه ها خریداری کرده و بدون دریافت مشاوره از شرکت های با تجربه و برند معروف، شروع به راه اندازی خط تولید زغال فشرده می نمایند . که در آخر نیز با شکست روبه رو می شوند . برای موفقیت در این راه باید درباره هزینه راه اندازی خط تولید زغال با افراد متخصص و باتجربه مشاوره بگیرید و سطح آگاهی خودتان را در این زمینه افزایش دهید.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده با توجه به در دسترس بودن مواد اولیه ارزان، بالا نیست. برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده باید بدانید که در حدود ۹۰% مواد اولیه شما خاک اره و تکه های چوب است. در تهیه زغال فشرده، مواد اولیه در دستگاه خردکن به تکه های ریز تبدیل می شوند. بعد آن وارد دستگاه میکسر شده و با هم ترکیب می شوند، سپس وارد دستگاه پرس یا فشرده سازی که اکسترودر است، می شود. بعد از این مراحل قالب های مکعبی و بریکت ها برای خشک شدن در خشک کن قرار می گیرند تا کاملا خشک شوند. گاهی شاهد هستیم تولید کننده زغال فشرده بدون مشورت با متخصص یا کاربلد این حوزه، کارگاه خود را پر از انواع و اقسام دستگاه های ضروری و غیر ضروری می کند. سپس شروع به راه اندازی خط تولید زغال می نماید و قطعا در این مسیر نیاز به راهنمایی و مشورت خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود مانند همه کارها که باید با اگاهی به آن وارد شد، ابتدا با کارشناسان زغال صنعت در مورد هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده، سود تولید زغال فشرده و موارد دیگر صحبت کنید، سپس برای قدم های بعدی اقدام کنید.

جالب است بدانید قیمت و هزینه راه اندازی خط تولید زغال در ایران به دلیل در دسترس بودن و فراوانی مواد اولیه و سود آوری زیاد، بسیار مناسب است و گران نمی باشد. نصب و راه اندازی دستگاه های خط تولید زغال در منطقه ی خاورمیانه، صنعتی جدید به حساب می آید و محصول زغال تولیدی به کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس و نیز به کشورهای اروپایی صادر می گردد.

برای اطلاع دقیق از هزینه راه اندازی خط تولید زغال می توانید با مشاورین زغال صنعت در تماس باشید و از راهنمایی های افراد متخصص و کاربلد در این مجموعه استفاده لازم را داشته باشید .

مزایا تولید زغال فشرده و صنعتی

  • از مهم ترین مزیت تولید زغال فشرده در دسترس بودن مواد اولیه است. خاک اره و خرده چوب در تمام کارگاه های مبل سازی به وفور پیدا می شود. هم چنین متریال تولید زغال فشرده، هزینه بالایی ندارد.
  • راه اندازی خط تولید زغال فشرده، صدمه ای به جنگل نمی زند و موجب قطع درختان نمی شود. از طرفی از ضایعات نیز می توان کسب سود کرد.
  • برای راه اندازی خط تولید زغال به مدرک آکادمیک یا تخصص خاصی احتیاج نیست، تنها کافی ست تجهیزات خط تولید زغال و هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده را بشناسید و از مشکلاتی که ممکن است بر سر راهتان پیش بیاید آگاهی یابید.
  • ماندگاری حرارت در زغال فشرده نسبت به زغال های سنتی بالاست و زغال فشرده گرما را بیشتر در خود نگه می دارد.
  • زغال فشرده دود و بوی کمتری در هنگام سوختن وارد محیط زیست می کند.

درآمد تولید زغال فشرده

سود و درامد خط تولید زغال فشرده در ایران با توجه به ارزانی و دسترسی به مواد اولیه، بازارهای فروش خاورمیانه و کشورهای همسایه و … بالاست. اما  سودآور بودن خط تولید زغال فشرده دلیل نمی شود بدون دانش و اگاهی، تجهیزات تولید زغال را خریداری کنیم و شروع به تولید زغال بنماییم. بنابراین ابتدا در مورد همه جوانب امر تحقیق کنید سپس عمل کنید.

معایب تولید زغال فشرده

در کل زغال فشرده معایب خاصی ندارد که از راه اندازی خط تولید ان منصرف شوید. اما در صورتی که برخی تولیدکنندگان از مواد شیمیایی مثل چسب استفاده کنند، این یک عیب و نقص برای آن دسته از زغال های فشرده محسوب می شود. در صورتیکه فرآیندهای تولید زغال فشرده به درستی انجام نشود، زغال خروجی کیفیت مطلوب را ندارد و در هنگام استفاده حرارت زیادی ندارد و میزان دودی که تولید می کند بالاست. بنابراین سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا زغالی با کیفیت نصیبتان شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,