خرید برنج ایرانی مستقیم از کارخانه شالیکوبی آرتا رحیمی

برنج ایرانی چند نوع مشهور مثل برنج هاشمی ، برنج طارم یا برنج فجر دارد. اما اگر دو نوع برنج یکسان که در دو شالیزار متفاوت کشت شده‌اند را با هم مقایسه کنید، کیفیت متفاوتی خواهند داشت. همین موضوع باعث تنوع بالای برنج ایرانی با درجه کیفیت‌های متفاوت می‌شود و کار انتخاب بین محصولات مختلف را سخت می‌کند . برنج ایرانیآرتا رحیمی به همراه ضمانت کیفیت به فروش می‌رسد، اگر مایل هستید قبل از خرید کامل نیز می‌توانید یک بسته تست یک کیلویی از برنج دلخواهتان را سفارش داده و پخت کنید و سپس در مقدار زیاد سفارش دهید. اگر در مورد برنج ایرانی آرتا رحیمی سوالی دارید و یا در هر کدام از مراحل خریدتان به مشکل خوردید، با ما از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و یا پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید. همکاران ما با صبر و شکیبایی شما را همراهی خواهند کرد.

خرید برنج‌ شمال در برنج فروشی آرتا رحیمی

معضل امروز بازار برنج‌های ایرانی، مخلوط کردن برنج‌های پرمحصول ارزان‌تر با برنج‌های کم‌ محصول و گران ‌تر مثل هاشمی و برنج طارم محلی برای کسب سود بیشتر است. تشخیص قاطی داشتن برنج کار دشواری برای خریداران است و خود کشاورزان نیز معمولا از طریق دیدن دانه‌های برنج، یک ‌دست بودنش را تشخیص می‌دهند.
ما در شالیکوبی آرتا رحیمی به خاطر خرید از کشاورزان معتبر و داشتن دقت کافی در انتخاب محصولات، به شما اطمینان می‌دهیم که تمام برنج‌ ها یکدست بوده و هیچگونه برنج نوع دیگری با آن‌ها مخلوط نشده است. فرآیند بوجاری شدن، یعنی جدا کردن دانه ‌های شکسته برنج نیز روی همه برنج ‌های آرتا رحیمی انجام شده است و شما م‌توانید آن‌ها را در مهمانی ‌ها و مجالس سرو کنید.

خرید برنج ایرانی

این روزها با سر زدن به فروشگاه‌های مختلف، با اسامی و برندهای متنوع برنج مواجه می‌شوید و اگر در مورد ویژگی‌های انواع برنج ایرانی تحقیق نکنید و یا خودتان از نزدیک عطر و طعم برنج را تست نکنید، احتمالا گیج خواهید شد.
کیفیت برنج ایرانی برای همه زبانزد است؛ اما شما باید مطابق با ذائقه و انتظارات خود و خانواده‌ ، مناسب ‌ترین برنج را انتخاب کنید. برنج آرتا رحیمی این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا با خرید یک کیلوگرم تست از بهترین برنج‌ های ایرانی موجود، خوش ‌پخت بودن و کیفیت آن را امتحان کنید و سپس با خیال راحت، تأمین برنج خانواده خود را به ما بسپارید.

انواع برنج ایرانی

برنج هاشمی

هر خانمی که تا به حال برنج پخته باشد، یا از برنج هاشمی استفاده کرده و یا درباره کیفیت عالی آن شنیده است. برنج هاشمی، محبوب ‌ترین و پرمصرف ‌ترین برنج ایرانی بین برنج‌های باکیفیت است. این نوع برنج خوش ‌طعم و خوش ‌پخت، ری بسیار مناسبی دارد و به خوبی قد می‌کشد. اگر چند روز هم باقی بماند، درصورتی‌که با برنج دیگری قاطی نشده باشد، همچنان به خوبی اول باقی مانده و خشک نمی‌شود

برنج طارم کشت اول و کشت دوم

برنج طارم آرتا رحیمی ، کشت اول و محصول شالیزارهای استان مازندران و مناطق فریدونکنار و آمل است. این برنج بسیار خوش‌ طعم و خوش ‌پخت بوده و به علت داشتن ری زیاد، برای پخت در مجالس بسیار مناسب است

خرید برنج فجر

برنج فجر، بهترین برنج بین برنج‌های ارزان ایرانی است و قیمت برنج فجر بسیار پایین تر از بازار در آرتا رحیمی عرضه می‌گردد. برنج فجر آرتا رحیمی ، کشت اول است. رنگ برنج فجر با سایر برنج‌ها متفاوت بوده و دانه‌های شیشه‌ای رنگی دارد. برنج فجر به نسبت قیمتش از کیفیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل، انتخاب بسیار خوبی برای رستوران‌هاست. ضمنا پس از پخت نیز سفت و خشک نمی‌شود.

خرید اینترنتی برنج ایرانی

قیمت انواع مختلف برنج به عواملی مثل برنج بوجاری شده یا نشده، زمان خرید برنج، نوع و منطقه کشت آن بستگی دارد. برنج آرتا رحیمی از بین مرغوب ‌ترین برنج‌ ایرانی انتخاب شده و بوجاری شده و تمیز می‌باشند

خرید بسته تست یک کیلویی برنج ایرانی

اگر دوست دارید ابتدا از عطر و طعم برنج مطمئن شوید و سپس خرید کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک بسته تست برنج از نوع دلخواه سفارش دهید و بعد از اطمینان از کیفیت و عطر و طعم آن، مقدار بیشتری خرید کنید