اجرای نمای فایبر سمنت برد ساختمان اداری شرکت سایپا

اجرای نمای فایبر سمنت برد ساختمان اداری شرکت سایپا

پروژه : ساختمان اداری شرکت سایپا

فعالیت : اجرای نمای فایبر سمنت برد

متراژ کل : 4600 مترمربع

موقعیت مکانی : اتوبان تهران کرج کارخانه خودرو سازی سایپا

مدت زمان اجرا : 8 ماه

توضیحات تکمیلی پروژه اجرای نمای فایبر سمنت برد ساختمان اداری شرکت سایپا : پروزه ساختمان اداری سایپا  یکی از ساختمان های اداری داخل کارخانه می باشد ، گروه اجرایی شرکت نیل سازه در این پروژه اقدام به نصب حدود 5000 مترمربع نمای فایبر سمنت برد در چهارجبهه نمای این ساختمان کرده و پس از اجرای کامل زیرسازی پانل های فایبر سمنت برد را نصب و اجرا کرده و اقدام به رنگ آمیزی طبق طرح موجود نمود.

مزایای استفاده از نمای فایبر سمنت برد در ساختمان

فایبر سمنت برد واقعاً یکی از بهترین مصالح ساختمانی موجود در بازار امروز است که با استانداردهای هرکس تأیید فوق العاده ای را ارائه می دهد. استفاده از فایبر سمنت برد در سال 1901 زمانی شروع شد که مخترع اتریشی فایبر سمنت برد تقویت شده را ثبت کرد ، به معنی ماده ای جاودانه که می تواند در برابر هر آنچه در طبیعت اتفاق می افتد از قبیل صاعقه ، آتش سوزی و باد مقاومت کند. فایبر سمنت برد در دهه 1980 در آمریکا محبوب شد. معماران ، سازندگان و صاحبان خانه ها به سرعت متوجه شدند که محصولات سمنت برد دارای مزایای بسیار زیادی هستند و عملاً هیچ معایبی ندارند

فایبر سمنت برد از چه چیزی ساخته شده است؟

سیمان پرتلند : پودری بر پایه سنگ آهک که معمولاً در تمام تولیدات بتن استفاده می شود

خمیر چوب : ضایعات و الیاف چوب نرم بازیافت شده با پودر سیمان مخلوط شده و به آن استحکام و انعطاف می بخشد

خاکستر بادی یا ماسه سیلیس : مواد اتصال دهنده و پرکننده که باعث افزایش دوام و افزودن حجم می شوند

آب: خمیر چوب را نرم کرده و پودر سیمان را فعال می کند تا یک محصول سخت و دائمی ایجاد کند

سیمان پرتلند ، الیاف چوب ، خاکستر بادی یا سیلیس و آب منابع بی اثر و تجدیدپذیر هستند. آنها سازگار با محیط زیست هستند و ثابت شده است که مواد سالم و ایمن هستند. با این حال ، هنگامی که تولید کنندگان برای اولین بار پانل فایبر سمنت برد تولید کردند ، الیاف آزبست کشنده را در این ترکیب قرار دادند. آزبست در آن زمان با افزایش قدرت و انعطاف پذیری و کاهش وزن و افزودن خواص مقاوم در برابر آتش ، ماده ای شگفت انگیز به نظر می رسید.

مزایای فایبر سمنت برد

دوام : محصولات فایبر سمنت برد بسیار بادوام هستند. آنها در برابر نیروهایی که سایر مواد جانبی مانند آلومینیوم ، گچ و وینیل نمی توانند تحمل کنند ، مقاومت می کنند.

طول عمر: با استفاده از سمنت برد ، عمر فوق العاده ای خواهید داشت. محصولات فایبر سمنت برد معمولا دارای 30 سال ضمانت هستند.

ظاهر: خانه هایی با نمای بیرونی فایبر سمنت برد دارای جذابیت برجسته ای هستند. می توانید از نمای کلاسیک را بازسازی کنید یا یک موضوع کاملاً مدرن بسازید.

نگهداری کم : نگهداری بسیار کمی از محصولات فایبر سمنت برد مورد نیاز است. شما زمان بیشتری برای استراحت و لذت بردن از زندگی خواهید داشت تا ترمیم و حفظ جانبداری.

بازدهی بالا : مواد جانبی فایبر سمت برد به خانه شما ارزش می بخشد. هنگامی که با محصولات فایبر سمنت برد استفاده کنید ، سرمایه گذاری بالایی خواهید داشت.

مقاوم در برابر آتش : فایبر سمنت برد قابل احتراق نیست. فایبر سمنت برد در مناطقی که توسط آتش سوزی تهدید می شود ، انتخاب کاملی است.

مقاوم در برابر طوفان : بادهای شدید ناشی از طوفان یا گردباد کمتر تهدید کننده است.